20 Ocak 2016 Çarşamba

Maybelline Master Shape Kaş Kalemi Deep Brown



Merhabalar..

İş koşturmacası, Ankara yoğunluğu derken ihmal etmişim buraları. Yazacak, söylenecek o kadar çok şey var ki birini yazsam diğerinin hatrı kalıyor. Soğuk Ankara gününün gecesinde bol köpüklü kahvemin eşliğinde bilgisayarımın başına geçip şenlendirmek istedim bloğumu.

Bugün sizlere bahsetmek istediğim ürün Maybelline Master Shape Kaş Kalemi..
Daha önce birkaç markanın kaş kalemini kullandım. Sert uçlu yapılarından dolayı kaşlarımda kopmalar yaşadım. Maybelline’nin bu kalemi yumuşak sürümü ve doğal duruşu nedeniyle gönlümü fethetmeyi başardı.

Doğal balmumu formülüyle desteklenen ürünün kaş fırçası da gayet kullanışlı. Hatta bu fırça sebebiyle uzun zamandır almak istediğim kalemlerden biriydi. Üç ayrı renk seçeneği mevcut olan ürünün bendeki rengi koyu kahverengi(Deep Brown) Ürünü Gratis’in yılbaşı indiriminden 7.75 TL gibi uygun bir fiyata edindim.

Bugünlük bu kadar kalemimden dökülenler. Keşfedecek nice güzellik var. O halde yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. Sevgi ve güzellikle kalalım..


15 yorum:

  1. Kaş kalemine ihtiyaç duymadım hic..ihtiyacı olan için açıklayıcı bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorumunuz için. Sevgiler:)

      Sil
  2. Gerçekten güzel bir ürün ama ben yinede kas farklarını tercih ediyorum.
    Benim bloguma da beklerim☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, teşekkür ediyorum yorumunuz için, uğruyorum hemen..Sevgiler:)

      Sil
  3. Ben de Ankara'dayım pek soğuk bugünlerde :) doğal balmumu içermesi çok güzel, pek de uygun yakalamışsınız güle güle kullanın :). Takibe aldım sizi, ben de kendi bloguma beklerim sevgiler.

    http://haticesenstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde hoşgeldiniz, inceliğiniz için teşekkürler. Elbette uğruyorum. Sevgiler:)

      Sil
  4. ben genelde far kullanıyorum ama bu da denenebilir hemen takibe alıyorum
    ben de yeni blog açtım takibe alırsan çok sevinirim. http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvemi alıp uğruyorum hemen..Tebessümle:

      Sil
  5. Kas kalemi konusunda bi mutlu olamadim.ya cok koyu yada renkli duruyor surunce. Bunu deneyecegim. Yazin icin kalemine saglik. Blogunu ekliyorum hemen sevgiler :)

    http://saglikliyasamgurusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle, doğru ürünü bulmak bi hayli zaman alıyor, bu ürün imdadıma yetişti sonunda:)Teşekkürler yorumun için, bende takipteyim. Sevgiler:)

      Sil
  6. merhaba canım bloğun hayırlı olsun takip etkinliğinden geldim 56. takipçinim bende bloğuma beklerim bloglaşalım :) sevgilerle

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bloglaşalım elbette, takipteyim bende. Sevgiler:)

      Sil
  7. Merhabaaa! ^-^ blog keşif etkinkiğinden geliyorum, sizi gfc ile takip ettim, banada beklerim :*
    sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Merhabaaa! ^-^ blog keşif etkinkiğinden geliyorum, sizi gfc ile takip ettim, banada beklerim :*
    sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, sizi de takipteyim. Muhabbetle:)

      Sil