29 Mayıs 2016 Pazar

Patates Suyu ile Doğal Bakım Yöntemleri




Merhabalar…


Mutlu pazarlar diliyorum herkese. Bugün benim de araştırmalarım sonucu yeni öğrenmiş olduğum patates suyunun kullanım alanlarından bahsedeceğim. Bilgisayarı yoğun kullanmaktan ve uykusuz kaldığım günlerde nur topu gibi gözaltı şişliklerim meydana geliyor. Bu sebeple çeşitli kremler denesem de hiçbiri yeterli çare olamadı. Bende çareyi doğal yöntemlerde aramak maksatlı bir takım araştırmalarda bulundum.

Patates dilimlerinin gözaltı morlukları ve şişliklerinin tedavisinde kullanıldığını bi çoğumuz biliriz. Ancak suyu yine aynı problemlere çare olmakla birlikte birçok faydasının daha mevcut olduğunu öğrenmiş oldum.

Şimdi bunlara bir göz atalım dilerseniz. Sizinde gözaltı şişlikleriyle ilgili çözüm önerileriniz varsa ve paylaşırsanız çok sevinirim..:)

  • Patates suyu lekelerin ve kırışıklıkların azalmasına yardımcı olur, cildinize genç bir görünüm kazandırır.
  • Soğutulmuş patates suyu güneş yanığı olan bölgedeki acıyı azaltır ve ferahlama hissi verir.
  • Patates suyuna batırılmış pamuğu gözaltlarınıza ve yüzünüze nazikçe uygulayın. Şişlikler ve yorgun cilt için oldukça etkili bir yöntemdir.
  • Daha düzgün ve eşit bir cilt görünümü için cilt tonunu bir kaç ton açmaya yardımcı olur. Patates suyuna bir miktar limon suyu ekleyin ve cildinizdeki koyu bölgelere uygulayın. Bu yönteme alternatif olarak patates suyunu salatalık suyu ile de karıştırıp uygulayabilirsiniz.
  • Patates suyunu bir miktar zeytinyağı ile karıştırın ve pamuk yardımıyla göz çevrenize uygulayın. Bu uygulama göz çevrenizdeki kaz ayaklarından kurtulmanıza yardımcı olacaktır. 
Yeni keşiflerde görüşmek üzere. Sevgi ve güzellikle kalalım…:)

30 yorum:

  1. Hiç duymamıştım. Bilgilendirme için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Göz altı kararmalarına da çok iyi geliyor, çok faydalı bir yazı olmuş gerçekten emeginize saglık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok faydalı bir yAzı olmuş. Ne mucizevi şeyler. Özellikle de karışıklıklara yariyorsa ne âlâ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle hem pratik hem de doğal..:)

      Sil
  4. Şu sonuncu maddeyi kesinlikle deneyeceğim :) Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Umarım faydasını görürsünüz:)

      Sil
  5. Patatesi rendeleyip suyunu içince mide şişkinliğine iyi geliyor.mide sorunu ile karşılaştığımda uyguluyorum faydasını gördüm

    konu için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir faydasını daha öğrenmiş oldum, teşekkürler:)

      Sil
  6. Sonuncu maddeyi mutlaka deneyeceğim :)) Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim konukluğun için, umarım faydalı olur:)

      Sil
  7. patatesi rendeleyip yüze hafta bir maske ile bebek gibi cilt😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rendeleyip maske yapınca uzanıp beklemek gerekiyor, onu da okudum bi yerde canım. Ama ben öyle bekleyemiyorum, sabırsızım biraz. Suyunu yüzüme pamukla uygulayıp 20 dk bekletiyorum:)

      Sil
  8. Sofralarımızın bas tacı patates aynı zamanda etkili bir cilt bakım ürünü olarak da kurtarıcımız. Patates suyu cok pratik bir çözüm denemeye değer.

    YanıtlaSil
  9. patates suyumu göz altlarım için kullanıyorum ben şahane yöntem tavsiye ederim :)

    yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişlikler için bende yeni keşfettim bunu. Gerçekten de faydasını görüyorum..:)

      Sil
  10. İlk fırsatta denemem lazım bunu ♥

    YanıtlaSil
  11. süper bilgiler bloğunu takibe aldım bana da bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben takipteyim sizi zaten. Sevgiler:)

      Sil
  12. Ay ne kadar güzel bilgiler bunlar böyle! Tam da patates soyuyordum, iyi oldu bu bilgiler! :) Kalemine sağlık. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  13. Ben bilmiyordum bunlari. Anladigim kadariyla suya koyup hasliyoruz ve o suyu kullaniyoruz öyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, çiğ patatesi rendeleyip suyunu sıkıyorum. Bunu göz altlarıma ve yüzüme uyguluyorum. 15-20 dakika kadar bekletip ılık su ile temizliyorum..
      Uyguladığımız sırada cilt baya geriliyo bu sebeple mimik yapmamamız gerekiyor:)

      Sil
  14. Afyon'a gelin gidecem hunharca kullanayım patatesleri :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O meşhur taptaze patateslerle en iyi sonucu alırsın eminim, aşırıya kaçma derim yine de:))) Mutluluklar dilerim bu arada ne güzel blog düğünümüz de var:)

      Sil