15 Mayıs 2016 Pazar

Le Petit Marseillais Zeytinyağlı ve Lavanta Yağlı Sıvı Sabunlar


Merhabalar…

Mutlu pazarlar diliyorum herkese. Sabah sporunu yapıp iyice esnedikten sonra bir kaç işimi daha halledip bilgisayarımın başına oturabildim sonunda. Bugün ki konum Le Petit Marseillais Zeytinyağlı ve Lavanta Yağı sıvı sabunlar olacak.

Kokusuna hayran kaldım bu sabunların. Zeytinyağlı olan eski beyaz sabunları anımsatıyor. Tarihi bir gezinti yaşatıyor insana. Cumbalı bir evin kanaviçeli oturma odasına misafir oluyorsunuz o dakika da. Lavanta yağlı olan da lavantanın eşsiz rahatlatıcı kokusuyla sarmaş dolaş ediyor insanı:)


Köpürtüldüğü anda eller yumuşacık oluyor. Krem sürmeye bile gerek duymuyorum. Ellerini çok sık yıkayan biri olarak bu anlamda da favorim oldu bu sabunlar. Kokularının kalıcılığı ve verdiği temizlik hissi de gayet güzel.

Tüm saflığını koruması için geleneksel yöntemlerle kazanlarda pişirilerek hazırlanan bu sabunlar renklendirici boya, hayvansal yağlar ve paraben içermiyor. İçeriğindeki bitkisel özlerden dolayı sabunların renk ve dokusunun zamanla az da olsa değişebileceğini de ekleyeyim.

Süt, tatlı badem ve portakal çiçeği olmak üzere 3 çeşidi daha olan sabunları ben indirimden 5.50 TL’ye satın almıştım.

Ürün Bileşimi: Aqua, glycerin, potassium cocoate, cocos nucifera oil, potassium olivate, disodium edta, bht, parfum, linalool, limonene, Alpha-isomethyl lonone, coumarin.

Yeni keşiflerde görüşmek üzere. Umut ve tebessüm dolu bir hafta dileğimle:)

24 yorum:

  1. Fiyatlar çok uygunmuş. Lavantayı çok seviyorum, bir de gül tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim gül kokusunun verdiği huzuru..:)

      Sil
    2. Bazıları gül kokulu ürünleri sevmiyor ve ben hayret ediyor um. Çünkü dediğiniz gibi huzur veriyor

      Sil
    3. Bende hayret ediyorum sevmeyenlere:)
      Ah anneannemin bahçesinde ki güllerle başlamıştı bu sevgi..

      Sil
  2. Bu sabunları uzun süredir merak ediyorum, ben de deneyeyim :)

    Bu arada yayınlarımı okuma panelinde görebiliyor musun? Göremiyorsan, bloğuma bir uğrarsan çok sevinirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette hemen bakıyorum, hatırlatma için teşekkürler:)

      Sil
  3. zeytinyağlı olanı yeni aldım deneyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın sizde, seveceğinizden eminim:)

      Sil
  4. Diğer çeşitlerinde SLS olduğu için almıyorum ama bu saf olan sıvı sabunu çok başarılı cidden. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Nasıl güzel bir oda, nasıl güzel eşyalar. Harika!
    Kadrajınıza saglık. Sabunlardan çok dikkatimi bu çekti benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle bende hayran kaldım, huzur verici bir ortam..:) Yanlız fotoğraf bana ait değil, nette buldum. Kim çektiyse ellerine sağlık..

      Sil
  6. indirimde yakalamak lazım :)

    YanıtlaSil
  7. denemedim ama baya merak ettim sloganı bile harika teşekkürler yazı için ;)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel anlatmissin insanin alasi geliyor. Güzel kokulu ürünleri çok severim.

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canım, alışveriş listesine ekledim. :)

    YanıtlaSil
  10. Bu markanın ürünlerini yeni denemeye başladım bende.El sabunları da madem ki bu kadar güzel,ilk fırsatta denenmeli ♥

    YanıtlaSil
  11. Denemedim ancak övgüleri hep duydum, denemek istiyorum. Özellikle de zeytinyağlı olanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal olması ilgimi çekmişti benimde, umarım memnun kalırsınız:)

      Sil