22 Mayıs 2016 Pazar

Maybelline One By One Volum Express Maskara


Merhabalar…

Umarım Pazar gününüz güzel geçiyordur. Ben yine sabah pilatesimi yaptıktan sonra Tunalı’da takıldım biraz. Sonrası bilgisayarımın başına geçip yeni yazımı yazmak için kolları sıvadım.

Bugün Maybelline One By One Volum Express adlı maskarayı incelemeye çalışacağım. Maybelline rimellerini hepimiz çok seviyoruz. Şirine ambalajları ve hiçbir beklentiyi es geçmeyen ürün skalası ile gönülleri fethetmeyi başarmış bir marka. Bir youtuberin videosunda görüp denemeye karar vermiştim bu rimeli de. Ve yine birçok seveni vardı.

Açıkça söylemek gerekirse benim kirpiklerim için tam bir hüsrandı bu maskara. Karınca bacağı diye bi tabir vardır ya hani aynen kirpiklerimin hali buydu. Başka bir maskaramın fırçasıyla denediğimde sonuç yine aynı idi. 4-5 kat geçtiğimde ancak biraz olsun dolgunluk sağlayabildim.

Tombul plastik bir fırçaya sahip olan bu maskara tek tek ayırma ve uzatma açısından gayet başarılı. Gür kirpikleri olanların daha iyi anlaşabileceğini düşünüyorum. Kirpikleri ağırlaştırmayan hafif formüllü bir maskara ve dolayısıyla temizlenmesi de oldukça kolay. Kesinlikle akma yapmadı ancak bahsettiğim gibi dolgunluk isteyenlerin bu beklentisini karşılayacağını düşünmüyorum.

Dolgunluk konusunda memnun kaldığım diğer bir Maybelline maskarası hakkında ki yazımı okumak isterseniz eğer tık tık :)

Yeni keşiflerde görüşmek üzere. Umut ve tebessüm dolu bir hafta dileğimle:)

 

36 yorum:

  1. Rimelden çok arkadaki kitaplara odaklandım ben, aralarında çok degerli eserler var. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, her biri de iz bırakan eserler..
      Ruhun besini dedikleri okumak her daim, sevgilerle:)

      Sil
  2. Maybellin maskara alcam ama karar veremedim bunu almam amaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkini verdiğim diğer bir Maybelline maskarası hakkında ki yazıma bakabilirsin o halde:)

      Sil
  3. Ben de hacim veren maskaraları seviyorum. Şu an rocket maskarayı kullanıyorum. Plastik fırçaları pek sevmesem de rocket maskarayı sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plastik fırçalarla bende anlaşamıyorum pek..Ama testerına bi bakmalı yine de:)

      Sil
    2. ben de fırçasına alışamamıştım fırçasına. kirpiklerimi çok güzel yapmıştı ama...çıkarması çok zordu :( kopan kirpikleri görünce de bırakmıştım..

      Sil
  4. Dış görünüşü çok güzel ama. Bende maskaralarımı dışına bakarak aldığım için genelde sonu hüsran bitiyordu. Ama şuan çok memnunum. Maybelline'den de bir maskara denemiştim fırçası aynı olan ama memnun kalmadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kaldığın bi maskarayla karşılaştıysan ne mutlu:)

      Sil
  5. Belki başka bir rimel üstünde güzel sonuç alabilirsin :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Maybelline rimelleri genel olarak başarılı rimeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle, fiyatları da gayet uygun..

      Sil
  7. Bende Maybelline seviyorum özellikle maskarada favorim bunu denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Favori maskara incelemeni okumak isterim o halde Çağlacım:)

      Sil
  8. gözüm kitaplarda, boynum yan döndü =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni bu zahmetten kurtarıp kitapları sıralayayım..İlk dört kitabı çok severek okudum hepside dimağımda ayrıksı bir tat bıraktı..Son iki kitaba da elimdeki kitaplar bittiğin de başlayacağım..Sevgilerle:)

      Hakan Günday-Kinyas ve Kayra
      Ahmet Hamdi Tanpınar-Saatleri Ayarlama Enstitüsü
      Paulo Coelho- Zahir
      Milan Kundera - Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği
      Hermann Hesse – Siddhartha
      Jose Saramago - Kabil

      Sil
  9. Maybelline maskaralarını bende çok severek kullanıyorum Gratis'te indirimde yakalayınca yenilerini aldım bile :))

    YanıtlaSil
  10. Maybelline marka olarak güzel çok sık ürünlerini kullanamasam da hem bütçe olarak hem erişilebilirlik hemde etki olarak muthiş değilse de oldukça iyi bencede

    YanıtlaSil
  11. Rimel hastasıyım ve bu markanın en beğendiğim rimeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah baya beğenen varda işte kirpikler cılız olunca anlaşmak zorlaşıyor:)

      Sil
  12. Maybellin maskaraları genel olarak iyi ben memnununm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende memnunum, her beklentiye hitap eden bir tane bulmak mümkün:)

      Sil
  13. maybeline canımm severek kullanırım senelerdir maskaralarını😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum bu şirine maskaraları:)

      Sil
  14. Maybelline in birçok rimelini denedim ve beğendim. Bunu da denemem lAzım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacim beklentiniz fazla yoksa anlaşabileceğinizi düşünüyorum:)

      Sil
  15. Maalesef bana göre de degil. Ben maybelline colossal kullaniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle, colossal'ı daha çok seviyorum..

      Sil
  16. bunu denemek isterim genelde maybeline masaralarını başarılı buluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bununla pek anlaşamasam da dediğin gibi genel olarak gayet başarılı:)

      Sil
  17. Hoşgeldin, uğruyorum hemen:)

    YanıtlaSil